Ebru92 hiç bilmiyorum canım kısmetse haftaya cuma kontrole gideceğiz. Şu dört beş gündür aşırı ağrım vardı hatta korktum acile gitsem mi diye düşündüm. Bugün biraz geçti gibi . Sizin ayakları aşağıda olduğu için mi dediler ağrıya ? Ne iyi geliyor acaba