Gamzii00 kilo Alman durabilir . Versen de geri alacağını düşünüyorum ödem oluşacak son aylarında.(umarım almazsın:) Bebeğinin gelişimi iyiyse hiç bir sıkıntı yoktur. Bilgin yoksa eğer druna muhakkak söylemelisin durumu. Bebişin gelişimine bakmalısın 💜