umudumvar2 EsrSvm Aynen canım doktor çok önemli ,sen ilacını kullanmaya başla zatne şu an fazla yüksek değil 0,5 gibi bir değer ilaç kullanırken bile hamile kalan varmış
Tusemefe8134 EsrSvm insallah kuzeniminde olmuyordu 1 ay ilac kullandi hamile suan insallah darisi basinaaaa🤲🤲🤲🤲
papatyasever34 EsrSvm Canım dere otu yedim ben bide tatlı ve şekeri yüzde 90 azalttım 4.59dan 1.86 ya düştü
Smyy00 EsrSvm gebelikteki değeriniz kaç önemli olan o, birde en sonki değeriniz normal sayılır benim kadın doğumcum o değere normal demişti, dahiliye o kadar yüksekliği hiç önemsemez zsten 3 ten düşükse
EsrSvm Smyy00 Gebelik için 2.5 altı olmasını istiyoruz dedi doktorum ,onun için yine de muayene olucam canım bakalım.Doktora kadın doğumcumun yönlendirdiğini söyliycem nasıl bir yol izliycek haftaya öğrenicem inşaallah 🌸
giresun EsrSvm hormon takviyesi verecekler size ömür boyu kullanmamız gerekiyor endokrin uzmanına giderseniz daha iyi olur t3 T4 degerinize de baktırın ben selenyum ve foliwell kullaniyorum takviye olarak
EsrSvm giresun Teşekkür ederim bilgi için canım.Dahiliyenin yönlendirmesiyle mutlaka Endokrinolojiye de görünürüm tabiki.Bildiğim kadarıyla direkt o bölüme randevu alamıyoruz çünkü 🌸
EsrSvm giresun Genel anlamda hepsi güzel sadece d vitaminim sınırda çıkıyor bazen.2 aydır multivitamin de kullanıyorum.İnşaallah faydası olur bakalım 🌸
giresun EsrSvm ben özele gittiğim için evet direk yönlendirmiyor devlet ama devlet gidecekseniz mutlaka tüm vitamin değerlerinize baktırın çünkü tiroid ile birlikte düşüyor aksatmadan içmeniz lazım hamilelik durumunda hemen gideceksiniz hormon takviyesine devam napalim kaderimiz bu😊hee sakın Ths düştü ilacı bırakim demeyin bir fırlar hiç belli olmuyor birazda şekerli gıdalar hamurlu gıdaları azaltın
Happybsrn EsrSvm d vitamini herkeste eksik çıkar güneşe çık bol bol uzmanlar güneş dışında d vitamini depolamak zor diyo
07-02-2019 EsrSvm kacıncı haftDasınız Bn 3 cıktı dahılıyeye yonlendırdı doktorum doktor ilk haftalarda gebelikten dolayı olabiliyor 1 ay sonra tahlillerini yenileyelim ddı eger yine öle cıkarsa ilaca baaslıycaz ddı
EsrSvm 07-02-2019 Ben hiç gebe kalmadım canım.Hamile değilim şuan.Yumurta takibi yapılıyor.Yeni doktorum uyardı TSH için , bu yüzden dahiliyeye gidicem
EsrSvm Happybsrn Doğru canım genelde herkesin düşük.Ampulünü kullanıp biraz düzene soktuk çok şükür ama tabi en sağlıklısı güneşten almak