Kızlar merhaba göbeğimin altı orta kasık tarafı ayaktayken ağrıyor batıyor gibi oluyor idrara çıkıyorum geçiyor sonra tekrar oluyor enfeksiyonum vardı zaten ama hiç böyle olmamıştı geceleri uyutmuyor ağrı şuan bacaklarım falan ağrıyor ayakta durmamaya çalışıyorum sizce normal mi?