Dbada Selamlar var mi 40 haftalik olup da bebisini bekleyenler 😅 Tik yok bizimkinde, sizde durumlar nasil?
Nisanannesi4 Dbada Niye zor oluyor zorlaşıyor anlamış değilim yaa kolayca doğuralım Rabbim nasip et iyice korkuyorum.bende 38 oldum ama doğuramicam hissi var iyice😭
Gizem___ Dbada doktor istersen suni sancıyla başlayalım dedi istemedim kendi sancınla istiyosun anlıyorum ama bu haftadan sonra biraz riske girmeye başlıyor çok iyi takip et iki gün sonra kontrole gelin dedi iki gün sonra suniyle başlasam mı çok kararsızım ☹️
Dbada Nisanannesi4 ben de korkuyorum ama yapacak bisi yok 😀 Hele ki son zamanlarda hic vakit gecmiyor. Hepimiz kolayca dogum yapariz insallah 🙏
Dbada Aysentass doktorum bahsetmedi 🙄 Sadece bebek dönmüş demişti. Bol squat , yürüyüş ve hurma önerdi.
Dbada Gizem___ beni de carsamba ve cuma cagirdi kontrol icin. Kaka yeme riski var bu saatten sonra bir de bi sonraki kontrolleri bekleyelim bakalım 😅