Arkadaşlar bu hastanede pandemi dönemlerinde doğum yapan varmı sezeryan yada normal doğumdan sonra odaya aileleri aliyorlarmi yoksa sadece bir kisimi aliyorlar ve doğumdan sonra kaç gün kaldınız hastanede siz yada tanıdıklarınız varmı böyle durumlar yasayan beni bilgilendirin lütfen ikinci doğumum olacak ve ilk kez o hastanede doğum yapacam ameliyat olacak benim