Cagsel almam almam dedim sıvı alacam dedim zorla aldırdılar 😂zaten normalde de sıvı deterjan kullanıyordum 🤦🏻♀️ ben direkt deterjan gözüne koydum ama yıkaırken baktım ki camdan sabunlar duruyor. O yüzden yıkama bitince bir de durulama yaptım kalıntı kalmadı böylelikle tertemiz olmuştu. Tekstil kiri gitti bembeyaz oldu her şey 👍🏻 ama leke çıkarmada başarılı değilmiş tecrübeli annelerden öyle duydum