fethiyeli48-48 Merhaba hanımlar 8+3 gebeyim normalde de belim agrırdı gebeliğin başından beri ama 2 gündüz çok agrıyor tam popomun üstü yaşayan var mı . İnternete baktığımda normal olduğunu söylüyor bel kemiklerimiz genişliyormuş ama yine de size sormak istedim
Hilaliii fethiyeli48-48 benimde var canım günlük hareket kapasite miz kısıtlandığı için sürekli dinleniyorum ben biraz yürüdüğüm zaman ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum çok sıkıntılı bi durum inşallah atlatıcaz
fethiyeli48-48 Hilaliii sen kaç haftalıksın kuzum . Normalde yemekleri yapıp evi süpürür akşama kadar haraket ederdim BM’yle olmazdım . Şimdi bi kahvaltı hazırlıyorum sanki belim kopuyo anında yatmam lazom bi yarım saat
Hilaliii fethiyeli48-48 7+3 deyim bende ihtiyaç haricinde kalkmıyorum düşük tehlikem var ben ona bağladım dün biraz hareket ettim gece boyu uyuyamadım denemedim bile sağa sola
fethiyeli48-48 Hilaliii benim de ikinci gebeliğim ilk gebeliğimin kalbi durdu kürtaj oldum benim de bu kadar değildi ama anlamadım cidden
Hilaliii fethiyeli48-48 evet benim de 12. Haftamda kalbi durdu ve hiç bir gerekçe sunmadı doktorum olabilir dedi kafası hiç gelişmemiş dedi 1 sene sonra şimdi tekrar hamileyim allahım kimseye yaşatmasın çok zor bir durum inşallah hepimiz sağa sağlim bebeklerimizi kucağımıza alırız insan bir kere yaşayınca ikincide daha dikkatli olmaya çalışıyor
fethiyeli48-48 Hilaliii bende 8+3 de kaybetmişim ama 12 hafta kontrolümde öğrendim . Benimkinin nedeni covit ti covit olmuştum covitimin 3 günü kalbi durmuştu yavrumun şimdi tekrar gebeyim ve bugün de 8+3 . Rabbim yavrularımızı bize bağışlasın inşalllah sağlıkla kucağımıza alalım