Selam anne adayları ve taze anneler, ben bir kaç gündür İnternet üzerinden tuvalet iletişimini araştırıyorum, 38.haftalıl hamileyim ve bebeğim doğduğunda ilk 1 ay içerisinde bu iletişimi başlatmak istiyorum. Yani bebegin tuvaleti geldiği anlarda verdiği sinyalleri görüp onun çişini ya da kakasını lazımlığa ya da lavaboya yapmasını sağlamak istiyorum. Bezi mümkün olduğunca az kullanmak amacım. Bebeğiyle Tuvalet iletişimi başlatan anneler var mı? Ya da araştırıp uygulayacak olanlar var??