Kizilkayabebek Gizemlicivil benim 7+2 de belli oldu kese. Devlet hastanesinde karından ultrason la. Beta HCG nin yükselmesini bekle belki geç döllenmedir cumartesi özele göstericem onların cihazları daha iyi olduğu için benim de terettutlerim var da
Gizemlicivil @Kizilkayabebek#140176704. Beta hcg değeri. Bu sefer iki katına katlamadı canım 1834 dü 2735 olmuş doktor 3600 lerde olması gerekiyordu dış gebelik dedi. Özel hastaneye gidiyorum zaten. Şimdi böyle olması üzücü oldu bakalım şimdi ne olucak.
Kizilkayabebek Gizemlicivil özele gittim dün son adet günüme göre 8 haftalık olması gereken 5 haftalık mış geç döllenme ya da sağlıksız gelişme vardır iki ihtimali dedi . Bı kere de herşey yoluna girsin de ben de sevinerek çıkayım doktordan ya:(