Merhaba arkadaşlar daha önce de kabizlikla ilgili post açmıştım ne yaptıysam bir turlu düzelmedi bugun zorda olsa tuvalete çıktım biraz zorlandım ayıptır söylemesi ve kan geldi ne yapicami sasırdım doktora gitmem gerekir mi acaba ayni sorunu yaşayan var mi