Yorulduğumda benimde oluyo ben 18 haftadayım, doktora sormuştum. Hamilelikle bi hormon adı söyledi unuttum şimdi. O hormon hamilelikte artarmış. Normal zamanda kalçayla bel kemiğinin bağlandığı yer hareket etmezmiş ama o hormon o kemiği yumuşatırmış. O yüzden bel ve kalça ağrısı olurmuş. Çok zorlama demişti.