Kızlar merhaba kısmetse pazar günü karantinamız bitiyor. Eşim Covid oldu ayrı odada, bana da dün test yaptılar negatif çıktım çok şükür. Şimdi o odayı ve evi komple baştan aşağı temizlemek istiyorum karantina sonrası. Nereden başlayayım önce eşimin odasından mı başlayayım, nasıl yapayım? Sizler nasıl yaptınız fikir verebilirseniz çok sevinirim.