acabakim Kapalı kızlar sorum size. Odamıza doğumdan sonra fotoğrafci gelecek ve herkes damaryolundan dolayı şalını yapamazsın diyor, daha önce tecrubesi olan var mı çekimden önce şalınızı kim yaptı veya şal mı kullandınız
Busbushatun acabakim damar yolu elımızı hareket ettırmemıs engel olmuyor canımm yapılıyor gayett amma abartıyor mıllet takılma sen bunlara