Busbushatun Hirammm17363 bagısıklıgın oldugu anlamına gelıyor canım daha once gecırmıssın yanı ılk degamı yaptırdın gebelıktemı pozıtıf oldun yanı gec bakmıs doktor bıraz ılk hafta normalde bakııyorlar
_Elifffffff_ Hirammm17363 igg pozitif çıkması önemli değil igm pozitif çıkarsa sıkıntı merak etmeyin. Basimdan geçtiği için iyi biliyorum igg pozitifliği bağışıklığıniz olduğunu gösterir igm o an veya geçirilen bir virusu temsil eder