fatmArslan06 2 doz halinde oluyor ben 22 ve 27. Hafta vuruldum tabi haftalar da değişiklik olabilir sağlık ocağı 19. Haftada vuracakti ama dokturum 22. Haftaya kadar bekle dediği için bekledim , bu arada hemşire vurmadan doktora sorup izin almamı söyledi eğer düşük riski gibi riskler varda vurmuyorlar süreci daha da hızlandıriyormus çünkü