AycanAycan19 eger devam ederse evet sezeryan oluyor bebegin kafası kocaman doguyor 😆 1 hafta içinde normal boyuta dönüyor şişi iniyor yüzündeki yağlı tabaka gidiyor derken noröale dönüyor. Ama büyük giderse kafası doğumda bisi olmaması için sezeryan yaparlar korkma sıkıntılı bisey degil tabiki herkes herseyi normal ilerlesim istiyo haklı olarak ama malesef büyük veya kücük sorunsalıyla cok karsılasıyoruz