18 haftadayım. Karnım bu hafta biraz belirginleşti gibi hissediyorum. Ama alt karnımda parmağımı gezdirirken böyle acı gibi tuhaf bi his oluyo. Sanki derim incelmişte o hassaslaşmış gibi. Yani tuhaf bi his aslında tam anlatamıyo da olabilirim. Karnım büyümeye başladığı için mi acaba bu his bilen var mı