Sarenin_annesiii Selam kızlar 5 li hastane çıkışlarindan olsun tek alt pijama tarzı olsun alicam yalnız hep patikliler var kullanışlı oluyo mu sizce ben patiksiz de almak istiyorum ama sanki hep patikli.uretmisler bulamıyorum 🤷♀️
ecembugra53 Sarenin_annesiii patikli al ayakları üşümez ben hepsinden almıştım alırken yeni doğan cok Alma KUZum 😊 İnan ben doğurdum hediye geldi kullanamadık kaldı öyle cok çabuk büyüyorlar
mrsbiyolog Sarenin_annesiii hastane çıkışı şeklinde olanların hiç patiksizine denk gelmedim ama alt üstlerinizi patiksiz almanız daha iyi özellikle. Çocuklar çok çabuk büyüdüğü için çabuk küçülüyor ve içine sığmıyorlar. Özellikle patikli tulumların kullanımı çok kısa oluyormuş.
Hafise Sarenin_annesiii patiksiz al tabikide bide büyük al ayakları da üşümez corap giydirirsin pijamayı içine koyarsın ben hep patiksiz aldım patikli bemen büyüyo üstüne olmaz o yüzden büyük aldım ve patiksiz al kesinlikle
Metehan_ve_annesi Sarenin_annesiii aldığım takımlar hep patikliydi. Bebek büyüdükçe patikliler bacaklarını kasıyormuş Fazla giyemez düşüncesiyle biraz büyük aldım. Bir de yedek patiksiz altlar aldım.
Sarenin_annesiii ecembugra53 çevremden de hep çok alma diyorlar ama ne kadar yeterli olur kestiremiyorum bi tane 10 lu hastane cikisim var iki tane de 5 li var şuan bu kadar yeterli olur mu ki .. ilk 3 ay için yine de alınmalı sanki diye düşünüyorum bu takımlardan hariç ayrı ayrı almam daha mi uygun olur pijama ayrı üst ayrı mesela anlatabildim mi bilmiyorum ama 🙃🙋♀️
ecembugra53 Sarenin_annesiii anladım canım benim bak onlar yeterli aöa 3 tane alt üst takım al yeni doğan Alma 3 aylık olsunlar 3 tanetulum al canm diğeelerini 3/6 aylık al