Mom77788 benim 20.haftalarda detaylı ultrasonda bebeğin pozisyonu baş aşağıydı bir sıkıntı olduğu söylenmedi. 28.haftada kendi doktoruma gittiğimde de pozisyon öyleydi. Doktora sordum bir sıkıntı olur mu,erken doğum belirtisi mi diye. Bu durum normal, olabiliyor dedi. Ben de sıkıntı etmiyorum