Akdgnayca Etkileniyorlar inan bana karnımızda biz normalde ne hissiyatta olursak onlarda ona bürünüyor. Ben hastanede daha iyi anladım birebir yaşadım. Sürekli nst ye bağlıyım yada ultrason ile görüyorum bebeklerimi düşünün şükürler olsun gayet iyiler ama bi sakinlik çöktü oğluma çünkü ben hastanede çok etkilendim erken doğum olacak diye korktum oda resmen benim hissiyatıma büründü. Bilmiyorum ne derdiniz var ama elinizden geldiğince daha sakin olup üzülmemeye çalışın dilerim derdiniz sıkıntınız kısa sürede hayırlı olarak son bulur🌸 Gün içerisinde hareketlerini hissediyorsunuz ama dimi komple yok değil yani?