AydanSahinSaban 12+2 haftalik hamileyim. Dün gece kendimi o kadar kasmışım ki karın ağrısı ile uyandım. Bebege bir sey olur mu böyle durumlarda. Boyle bir şey yaşayan oluyor mu? Kemiklerim agriyo resmen bu sıralar..
AydanSahinSaban Emel38 tamam ilk defa böyle oldu kendimi dislerimi filan cok kasmisim. Normal kasılma degil pskolojik mi acaba diye düşündüm. Cocuga zararı olur mu sizce