Ilknur23 benim annemde Troid hastasıydı bende de çıktı bebeğin gelişimini doğrudan etkiliyormuş çünkü Troid hormonundan da besleniyormuş, bundan 25 yıl önce hatta annem beni doğurduktan sonra sütü kestirmişler önemli birşey yani saç dökülmesinden kuruluğa herşeyi yapıyor