_sumeyyebedir7_ Çok korktum az önce mutfağa giderken iç çamaşırım bianda beyaz sut kesini gibi tamamen ıslaktı dünden beri de kaburgalarımdan belime karnıma ağrı vardı şimdi hafif karnım agrıyor iç çamaşırım değiştim yine ıslak azıcık beklesem doktora mı gideyim yada bunun ne olduğunu bilen var mı 😔 çok korktum
Akdgnayca _sumeyyebedir7_ o sorun bende de var ve ben karın agrısı da cekıyorum gitmeyi düşündüm ama bekliyorum daha hareketlerinde de azalma oldu bilmiyorum bugün gidecem doktora
Defneprensesannesi _sumeyyebedir7_ canım o akıntı zaman gectikce dahada artıcak saate bir günlük ped degişitiryorum ben normal o korkma ama benegin haraletijde fln azalma varssa bi görün doktora
Ozlemmr _sumeyyebedir7_ happy mom Du yada başka gün gün gebelik uygulmasında mıydı sonlara dogru akıntı daha akışkan olabiliyor muş karın ağrısı mide ağrısı dediğimiz bende de olmaya başladı oda bebek buyudukce mideye olan baskı mı yer daralması dan mı ne yazıyor Du korkmayın yani tabiki her zmaan gorınup içinizi kendiniz ferahlatmada fayda var ama 36 dayım bende de başladı 34 35 lerde endişelen meyin lütfen
Nuray23 _sumeyyebedir7_ enfeksiyon olabilir. Veya ayakta kaldiniz mi yoruldunuz mu. Benim yoruldugum zaman ya da ayakta kaldigim zaman beyaz kivamli akintim oluyor. Cogu zaman da olmustur. 3 4 kere enfeksiyon da oldum. Hep antibiyotik kullandim. Simdi oldugunuz haftalar da artik yavastan yalanci sancilarin agrilarin basladigi hafta. Bu haftalardan sonra agrilar ve akintilar artiyor. Bidahaki gittiginiz de doktorunuza soyleyin idarara bakar buyuk ihtimal. Dinlenin buyuk ihtimal agrilariniz azalicaktir.
_sumeyyebedir7_ Akdgnayca bende de azalma var korktum normal akıntı değilde sıvı beyaz birseydi birde tamamen iç çamaşırım öyleydi annem gelecek ona sorayım olmadı bende bir doktora gideyim
Akdgnayca _sumeyyebedir7_ cok normal diyorlarmış hareketlerine ilk gebeliğim olduğu için en ufak bişeyı bile benı korkutuyor
_sumeyyebedir7_ Akdgnayca benimde ilk gebeliğim bu su gibi olan korkuttu birde alt taraf baya şiş şuan gördüm baya endişe halindeyim 😳
hilal_au Ben 33+6 dayım, o şekilde akıntı çoğu zaman oluyor. Oranın şiş olması bence normal, çünkü içerden baskı var, bebek iyice büyüdü. Ağrılarınız çok artarsa doktora gidin ama bi sorun olduğunu sanmıyorum, arada hafif ağrılar oluyor
Akdgnayca hilal_au bir ara bidaha agrılarım oldu acikr gittim nstye bağladılar sancı çıkmadı ama agrılarım da gecmedı anlamadım artık
_sumeyyebedir7_ hilal_au hafif bir agrı gibi değil söyle diyeyim sağ kaburgamdan başlıyor belime sırtıma sonra karnıma ağrı var saf tarafıma yastık koymadan yada birsey koymadan yatamıyorum 😔
_sumeyyebedir7_ Defneprensesannesi azalma var 2 gündür baya kopturyırdu içerde ama bir anda böyle olunca baya korktum
Entes Enfeksiyon olabilir benim ilk aylarda olmuştu tedavi gördüm geçti şükür. Bir doktorunuza danışın isterseniz. Enfeksiyon uzun süre olunca erken doğuma sebep olabiliyormuş. Benim sizinkinden çok çok fazla oluyordu hala ara sıra oluyor son haftalardayım suyum mu geldi diye lavaboya gidiyorum bazen :) bi sorun yoktur inşallah içinizi ferah tutun.
_sumeyyebedir7_ Entes bende çok idrar yolu atlattım geçen 1 ay önce antibiyotık toz şase kullandım kan ve protein vardı hemşerim oylilikle geçti inşallah bir şey yoktur yine enfeksiyondur
sumeyye8aslan _sumeyyebedir7_ Benimde aynı ağrı oluyor cnm ama geçiyor geçtiği için sıkıntı etmiyorum sağ göğüs altımdan batma oluyo sağ sırtıma gidiyo yatınca veya eşim ovalayınca geciyo sıcak su torbası koyuyom tam o ağrıyan yere geciyo ama ayakta çok durunca falan geliyo ayni
Ozlemmr _sumeyyebedir7_ yalancı dogum sancıları deilmi acaba bunlar mesela benim dun ilk kez 36 haftalıgım sırtıma sancı vurdu uzandım gecmesini bekledim ister istemes yakın ve yalancı dogum sancıları başlıyor korkmayın Lutfen ama hareket azalması için isterseniz Bi gorunun kendinizi fazla yormayın aç bırakmayın üzülmeyin bunlar bebeğin hareketini azaltan şeyler den miş
Defneprensesannesi _sumeyyebedir7_ enfeskyondan cnm o bende daha doktora gidicem sarı pis kokulu degilse endişe etme
_sumeyyebedir7_ sumeyye8aslan sıcak su torbası zararlı değil mi 🤔 çok şey yaptım oturunca yatınca geçmiyor yastık koyuyorum 5 dk sonra oturuyorum tekrar yatıyorum 😂
_sumeyyebedir7_ Ozlemmr çok teşekkürler yorum için 🥰 akşama kadar dinleneyim ben en iyisi çok fena olursam doktoruma yazayım 🥰
sumeyye8aslan _sumeyyebedir7_ belime falan değil sadece sırtıma koyuyorum bilmiyorum zararlimi ama iyi geliyo,benimde aynı durum valla ne yatabiliyom ne oturuabiliyom tek sağ taraf öyle sizinde mı ayni