Benimde normalinde bildiim bileli kendimi demir hep eksik cikar, simdi aylardir her sabah iki yemek kasigi pekmez iciyorum ve gecen kan tahlilinde demir vitaminim normal cikti😍pekmez gercekten ise yariyo. Ama tbi hanilelik ilerledikcede daha cok demir lazim izamanda yeterli olurmu bilmiyorum ama simdilik iyi yani😊 limonla denemedim ama gayet mantikli c vitamini yüzünden bende denicem☺️