Ebruuuucn1
yamuna ve owli arasında kalmıştım, başlangıç için daha uygun diye owli aldım s beden. 70 kiloyum şuan doğuma 1 hafta kaldı yaklaşık. bel çevrem de 90 cm, beden tablosunda söylüyor zaten bel çevrenizden 8.10 cm aşağısını hesaplayarak alın diye. göbeği owli biraz toparladıktan sonra yamuna almayı düşünüyorum incelme için de. balenliler sezeryan durumunda ya da direkt doğumdan sonra organların sıkışmasına, yerine geri geç gelmesine sebep oluyor diye okudum bir de. cırtlılar en iyisi başlangıç için sanırım.