Gebelik üzerine gitmedim şuan farklı sehirdeyim ama daha önce çok gittim. Annem ve eşi karı koca gazi üniversitesinden emekliler. Randevu sıkıntısı çok yaşarsınız kendiniz aldınız zaman çünkü hep doldudur. Genelde cuma günleri randevu verilir ama telefonu düşürmekte zordur aşırı bir yığılma olur. Ücretli doktor seçimi yaparsanız şuan ücretleri bilmiyorum ama o zaman 100tl gibi birseydi diye hatırlıyorum çok daha rahat edersiniz tabii doktor kadrosu değiştiydi en son yeni gelenleri kalanları da bilmiyorum. Diğer türlü poliklinik isterseniz sabit bir doktorunuz olmayacağı için her seferinde asistan doktorlar bakacak ve sürekli birbirlerine danışarak yönlendirme yapacaklardır. Zaten önemli konuları onlarda kendi hocalarına soruyorlar size belli etmeden. Doğum konusunda orada çok yakınım doğum yaptı gayet memnun kaldılar. Pandemi öncesi için diyorum 2 kişilik odalar ağırlıklı ama özel oda tutma imkanı da vardı şuanı bilmiyorum. Belki bir yardımı olur diye yazdım 💕