Dogaturac Hanımlar şuan 20.haftamıza girdik 1 aydır çatı ağrısı deniyormuş alt taraftaki kemiklerimde ağrı acı oluyor özellikle ayağa kalkarken merdiven çıkarken ve yürürken oluyor oturduğumda birşey yok. çift rahimliyim ve erken Doğum tehlikem var o yüzden korkuyorum. Böyle bir şey yaşayan var mı?😔
Fidashka O agrinin senin sorununla alakasi yok canim😑bende yasiyorum ilk zamanlardan beri ve hala bitmedi artk biticeginide sanmiyorum doguma kdar benimle muhtemelen🤦🏻♀️
Dogaturac Fidashka çok teşekkürler canım içimi rahatlattın ben acısına razıyım yeter ki sıkıntılı bir durum olmasın inşallah sende sağlıkla alırsın kucağına bebişini 🙏☺️