Dilaraa06 Kızlar 33 haftadayım fakat göğüs uçlarım acıyo, tecrübeli annelerim doğum öncesi ne yapabilirim acısını hafifletmek için, doğuma daha var göğüsleri uyarmaktan korkuyorum krem sürüp de
Baobap Dilaraa06 krem sürünce uyarılmış olmaz. Benimde bugün 33 haftam doluyor. Haftalardır krem sürüyorum. Muhakkak sürün nemlendirici falan. Rahatlatın göğüslerinizi. Doğum sonrası çok daha büyük sıkıntılat olabiliyormuş. İhmal etmeyin. Ben mustela kullanıyorum. Bitince kullanmak üzere lansinoh aldım. Tavsiye ederim.
Dilaraa06 Baobap teşekkür ederim burda bir kac postta denk gelmiştim göğüslerin uyarıldığı yazılmıştı korktum bende krem sürmekten
Baobap Dilaraa06 göğsün uyarılması öyle bir şey değil korkmayın. O kadar kolay olsa kimsenin sütü göğsünde durmaz.
Baobap Dilaraa06 gebeliğimin ortalarında göğüs ucum kabuklandı kurudu. Mustela göğüs ucu kremi aldım. İlk kullanımda sorunu çözdü. Ben bidaha olmasın diye kullanmaya devam ettim ve daha bitmedi. Lansinohun avantajı, göğse sürdükten sonra bebeği emzirmek için göğsü yıkamak gerekmiyor. Lansinohu daha kullanmadım ama 2 arkadaşım çok övdü. Doğum sonrası için aldım lansinoh u.