AyferBasesgioglu ayyy ben şok öncelikle gözün aydın rabbim analı babalı büyütsün bende 17 gün önce Doğum yaptım ilk doğumum sezeryand 2.yi normal istedim dediği zamanla anlarsın alttan muayeneden nefret ederdim ama normal istiyordum açıklık 10 cm oldu doktor eliyle bebeğin kafasını dönderirken dedim beni sezeryana aşın diye çatalın tepesine çıktım doktorun elini silkeledim 😂😂😂 doktor ne sezeryanı bebek geliyor dedi 3 kere ıkındım olmadı yapamıyordum bilmiyorum çünkü bide sezeryan yerim çatlayacak sandım ıkınırsam 😂😂 doktor korkma ıkın dedi ve aşşağıdaki acildekiler duydu sesimi 😂😂4. Ikınma da bebeğim doğdu keşke 9 cm açıklığa kadar gelmişsin biraz daha mücadele etseydin canım o kadar sancı çekmişsin kıyamam bide ameliyat olmuşsun