seda_00 aynen canım kürtaj artık eskisi gibi değil 7 ay önce bende kürtaj oldum ağrın sızın olmuyo sakın morelini kurtajdan sonra hamile kalman daha kolay 1 ay sonra allahin izniyle kalirsin morelini bozma ben ikizlerini kaybettim gelişmediler şimdi 4 aylik hamileyim rabbim isteyen herkese versin rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın