denizinannesi_ Güzel anneler anne adayları 36+6 olduk bugün ama yaklaşık 1 haftadır kalbimde özellikle geceleri öyle bir ağrı sancı batma yanma oluyor ki uykudan uyandırır derecede.. yaşayan var mı bu durumu sürekli sol tarafa yatıyoruz diye mi acaba 😒🤔 kansızlık var aşırı derece de doktor kansızlıkla alakalı o yapıyor dedi 😔
ezomom Benimde 32+5 ve geçtiğimiz hafta çok fazla çarpıntım oldu, kansızlık çok etkiliyor kalbi sizde de aynı durum olabilir ben Demir ilaçlarımı zamanında sabah akşam kullanmaya özen gösterdim şuan çok şükür daha iyiyim 🙏