Nisanannesi07 Hanımlar hafta başında hep tartılıyorum 34. Hafta olduk toplam 75 olmuşuz dikkat etmedim ama hemen almam normal mi
dugmeninannesiii Nisanannesi07 31+2 yiz bizde . Buhaftaya kadar en fazla 800 gram almıştım. Bu hafta 1,5 kilo birden almışım yeme düzenimde aynı yani anlayamadım 😏😒
ozlemak42 Nisanannesi07 ilk 6 ay 7 kilo aldım son 2 buçuk ay 13 kilo aldım canım 🙈 ama benim odemim coktu ellerim ayaklarım kocaman olmuştu sürekli kontrol altindaydim gebelik zehirlenmesinden korktular ama çok şükür yoktu doğuma girdim dogumdan sonraki 3. Gün sağlık ocaginda tartildim tam 11 kilo gitmiş dogumda
Mom040 Bir hafta boyunca her gün bir tepsi baklava yeseniz anca 2 kilo alırsınız. Hepsini yağ olarak almamışsınızdır hamur işi vb şeyler çok ödem yapar, bol su için, kabak, lahana gibi besinler tüketin az miktarda bir kısmı gidecektir.
ezomom Bu haftalardan sonra vucüt su tutmaya da başladığı için tartıda birden böyle artışlar görülmesi normalmiş 😢
denizkizi45 34+2 haftalık hamileyim başından beri bu zamana kadar 18 kilo almışım 🙈🙈 pandemi mahvetti beni geçen ay sadece ayda 1 kilo almışım oda bol yürüyüş hamur işi ekmeği kestim o kadar.sonra ağrılarım var diye yürüyüşü bıraktım sonuç ayda 3 kilo😒
Nisanannesi07 denizkizi45 ben daha ağırlaşmadım canım şükür yürüyüşe devam ama Yinede kilolar durmuyor 😔
ocak2021 Nisanannesi07 ben son bir haftamda 3 kilo almıştım ama çok yemiştim 😅 zaten 32den sonra kilo alımı hızlanıyor
Merve6521 Bende 33. Haftamda haftada 2 kilo almıştım şaşırdım sonra da ölçmedim açıkçası yine almışımdır bende dikkat ediyorum ama yine de alıyorum anlayamıyorum
Nisanannesi07 Merve6521 demekki attık normal canım sona yaklaştıkça vücüt değişiyor farklı oluyor. Hormonlar dan hep