Bilgili_annelerr Kizlar dun aksam suyum gelmeye baslayinca hastaneye geldik 3 cm aciklik varmis 37+1olduk bugün yatisim yapildi ne olur dua edin hayilisiyla kucağıma alayim bebeğimi 💖
Zeynepelf Bilgili_annelerr yaa ne güzel canımm Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😍❤️ Sancın felan var mı ne durumdasın
Bilgili_annelerr Çok şükür dün 37+1de 22 mart öğlen 12.07de normal doğum ile kizimi kucagima aldim çok şükür dua eden herkese çok teşekkür ederim inşalalh sizd2 hayırlısı ile bebislerinize kavuşursunuz 💖💖