Kızlar acaba aranızda reglsine 10-15 gün varken lekelenme durumu yaşayan var mı? Benim çok az miktarda ama iki gün boyu lekelenmem oldu. Sebebini anlayamadım kistim de yok. Gebelik şüphem de yok çünkü reglim bittiğinden bu zamana sadece iki gün önce ilişkimiz olmuştu. Sizce bu lekelenme neden kaynaklı olabilir????