Ezgi06
ben de ojesiz duramayan biriyim, doktorum geçen herhangi bir ters durumda ilk tırnakların morarmasından anlıyoruz ilk alarmı orası veriyor, ani doğumda sileriz demişti biraz üzülmüştüm :) son zamanlar sanırım parlatıcı türü sürerim ya da çantama koyar halim olursa çıkınca sürerim artık.