Elif0661 Prgestani fitil olarak kullanmaya başladım erken dogum için. İc Çamaşırım sürekli ıslaklık oluyor progestani kullanmaya başlayalı. Su gibi bi ıslaklık bazen çok fazla da oluyor. Sebepi prgestan mi
ozlemak42 Elif0661 Ben daha 6 haftaligim dün koydum hem ıslaklık hemde beyazlık geldi fitilden mis hatta idrar da ilaç gibi koktu ama haftana göre farklı bi durum varmidir bilemiyorum
mercimeginanne Elif0661 sanki çiş kaçırmışsın gibi eşofmanına bile çıkar bazen 🙈 progestanı fitil olarak aldıgın için o :) günlük ped kullanabilirsin devamlı değiştrmek şartıyla
Simgeemm Elif0661 maalesef canim 32. Haftamdayim progestani aylardır ara ara hep kullanırdı doktorum ayni şey oluyor maalesef dun pijamamin arkasi ıslaktı. Tabi cok az bir kısmı ama olsun geliyor yine de onu anlatmak istiyorum.
damlaaltinay mercimeginanne valla ben ilaç kullanmıyorum, 28 haftalığım, çişimi kaçırıyorum 🥺 özellikle akşamlar korkuyorum bazen su mu çiş mi diye 🤔😂
Dilek0809 Elif0661 evet kağıt havlu koyun kalın şekilde ben aylardır kullanıyorum hem gün içinde hem sabah çok fazla su gibi akıntım oluyor
mercimeginanne damlaaltinay tereddüt ediyorsan eczanede bi ped var bebeğin suyuyla renk değiştiriyormuş turlusol mu ne diyolardı adına ondan alabilirsin :) ama çiştir o kesin 😂
damlaaltinay mercimeginanne bende öyle düşünüyorum çünkü sadece gece oluyo, su sızıntısı sürekli olur dimi
mercimeginanne damlaaltinay bi fikrim yok cnm başıma gelmediği için araştırmadım hiç. Ama sen bol su içmeye devam et doktorunda suyun iyi diyorsa korkma :) gebelikte idrar kaçırma yaşayan çok ben hep ucuna gelince koşa koşa giderdim wc ye tam kaçırcakken 😂
damlaaltinay mercimeginanne kuzum ikinhafta önce gittim doktoruma bişey demedi suyumla ilgili iki hafta sonra diğer kontrolümde
EceveDenizinAnnesi Elif0661 evet canım sebebi progestan ve bu duruma normal diyor doktorlar. 1 ayı geçti fitil olarak alıyorum ve her gün çamaşır değiştiriyorum.
Gizemceylan Elif0661 progestan akıyo beyaz oluyo sürekli iç çamaşırı hatta yıkadığınız zaman bile sanki yağ lekesi gibi kalıyo benim de öyleydi 🌸
mercimeginanne damlaaltinay hayırlısı olsun cnm kçtü düşünme bebiş hareketliyse sen gene de için rahat etmezse al eczaneden o pedi bak rengine :)
eebru- Elif0661 yatmadan önce atıyorum hep yatip uyuyorum sabah kalkınca bazen islaklik oluyo bazen hic olmuyo