alihamzaveannesi Kahramanmaraş da yaşayan anneler hangi hastahane ye gidiyorsunuz. Nasıl geçiyor gebelik 🤰🏻🙈☺️
senakhrmn alihamzaveannesi Megapark Hastanesine gidiyorum. 38+2 deyim aşağıya baskı hissi var birde bel ağrısı onun dışında iyiyim şükür 🥰
2021annesiyim alihamzaveannesi özel sular vatan hastanesine gidiyorum 35+3 olduk 🥰 bulantılardan yeni kurtuldum şükür dünya varmış diyorum her ne kadar bel ve kasık ağrım olsa da:) siz hangi hastaneye gidiyosunuz
mrv_b Bende Megapark Semih beye gidiyorum. 31+2 yiz. Geceleri uykular haram oldu😩kasılmalar oluyor, ağrılar var, mide yanması var ve daha alınan eşyalar yatak beşik kıyafet hiçbir şey gelmedi eve 🥴hazırlık da tamam değil yani 🥴 Allah yardımcımız olsun 🙏🏻
alihamzaveannesi mrv_b daha yapılır merak etmeyin ben de erken yaptım 33 haftadayım şimdi boş boş duruyorum 😁
senakhrmn mrv_b Aaa bende Semih beye gidiyorum 😇 Allahım kolaylık bersin sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah sizde.
alihamzaveannesi 2021annesiyim aynı vatan bende canım Önder Bey şükür oda geçecek tir inşallah mükâfatımız büyük şükür 🙏🏻☺️
senakhrmn alihamzaveannesi Büyük İhtimalle sezaryen canım. Doğumsal kalça çıkığım var benim. Yinede yarın randevum var çatı muayenesi olucam ona göre karar verilecek bakalm 🤲🏻😇
mrv_b senakhrmn ay inşallah hayırlısıyla alalım hepimiz kucağımıza sağlıkla sıhhatle 🙏🏻😊sona yaklaştık 🥴