Slm kizlar. Biz bugün 1 günlük olduk🤗cumartesi gecesi saat 4 de vc için uyandığımda iç çamaşırında ıslaklık farkettim tuvalete gidince suyunun geldiğini anladım. Duş aldım üzerimi giyinip eşimi kaldirdim. 3 cu olduğu için biraz acele ettim (doğumlarım çabuk oluyor). 5 de hastanedeydim. 3 cm açıklıkla yatış yapıldı epudural takıldı. Ama 11 e kadar açıklığın 4 ancak gelebildi. Doktorum epudural dozunu kesmeniz gerektiğini biraz sancı çekip açılmasın ilerlemesini istedi bazen epudural ters etki yapabiliyormus🙄ilkinde hiç böyle bir sıkıntı yaşamamıştım. Ve dediği gibi yaptım. Ve çok hızlı acilmam oldu neredeyse odamda doguruyordum😂doğum haneye zor yetiştim doktorum önlüğünü bile nefes arasında giyebildi 😅3 ikinmada biricik kızım kucağımdaydi ve kuşlar gibi rahatlamıştım. Normal doğum evet bir tık zor ama sonu muhteşem. Rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin inşallah. Darısı doğum bekleyen siz sevgili hamislere🥰