gnc Ebaa canım zaten doktor ikili taramadan sonra risk görürse diğerlerini istiyor risk görmezse yaptırmıyorsun
BBYaman Ebaa ikilide sorun yoksa yaptırmana gerek yok doktorum benden istemedi parana yazık dedi 😂 cıksaydı zaten ikilide cıkıyor ded ve gonderdi
gnc Ebaa ense kalınlığından bahşediliyorsun di mi canım benim 1.3 çıkmıştı emin değilim ama 2 ve üzeri çıkarsa riskli oluyor diye biliyorum zaten doktorun sana açıklama yapar sen onu dinle bence