Merhaba canım benim erken doğumdu mama alacaktım sütüm gelmezse diye ama hastane de mama veriyorlar. Sütünün durumuna göre hemen eczaneden aldırırsın eşine.
Ben iyiki almamışım çünkü zayıf doğduğu için normal mama ağır geldi kustu aptamil in erken doğan bebekler için olan mamasından verdiler hastanede. Bende o mamadan aldım eczaneden.