Mervuras26 Kızlar bende 33. Haftadayım doktorum magnezyum yazmadı hiç. Kaçıncı haftada kullanmaya başladınız . Bir rahatsızlık üzerine mi kullandınız yoksa kullanılıyor mu
Fatos007 Mervuras26 Kramp kasılma ve erken doğum riskine karşı veriyor doktorlar bende 30lu haftalarda başladım.
Betuledem Mervuras26 ben 10.haftamdan itibaren kalça ve bacak ağrısı yaşıyorum doktora söylediğimde sadece magnezyum verebilirim dedi. 23+5 im, 10.haftadan beri kullanıyorum. Ağrılarımı da rahatlatıyor
Fatos007 Mervuras26 Olabilir tabi doktorunuza danışın mutlaka. Bendede bacak ağrısı uyuşması ve kramplar oluyo geceleri magnezyum hafifletti.
Baobap Fatos007 magnezyum diasparol şase. Standart magnezyumlardan farklı. İçerik olarak daha gelişmiş.
Bilge44 Fatos007 Magnesium Diasporal Granül Saşe. Çok çok iyi ama fiyat olarak biraz yüksek. Değiştirelim dedim ama eczacı bile muadilini almayın bu bambaşka dedi,devam ediyorum 👍🏻rengi sarı oluyor ama limon gibi keskin bir aroma tadı yok 🥰
Gmst Melmelo özellikle başlanması gereken bi hafta olduğunu sanmıyorum. Boyun ağrım çok oluyodu ve başıma vuruyodu ağrısı. Bir de hafif kramplarım oluyodu. 18.haftamdaydım o zaman magnezyum kullan demişti. Wellcare kullanıyorum. 21.haftamdayım iyi geldi baya.