13+5 haftaligim düşük riskim var iğne ve hap kullanıyorum bir aydır 6 ignem bir kutu dağa Hapim var sağ tarafım da gidiklanma gibi bisey hissediyorum bi ağırlık mi desem yani değişik böyle hisseden oldu mu daha önce yada hisseden ben burdayım mi diyo oğlum 🙄