BurhanRabiaetin Sevgılı anneler 2 gundur kahverengi akıntı oluyor acılmam 1 cm cstı muayenesınde nısanım gelmişti ebe dogum basladı dedi doktorum 1 cm erken eve gelip sıklaşmasını beklememi söyledi 2 gundurde bu sekılde ara ara kahvrengi akıntım gelıyoe belım agrıyor acılma devam edıyormudur bebegim toplanıyor sureklı ne yapsam bılemedim
Pnar BurhanRabiaetin Ewde durma hastanede yat birsey olursa en azindan Hastanede Hemen muhadele ederler Ewde Durman Iyii degil Ayni Sey Bndede Oldu Ewe yollamak istediler gitmedim hastanede kaldim
Bernaaa Canım senin kasılmaların ve sancın başlamış.neden eve gönderirler anlamam.2gün olmuş sonuçta,yarın git istersen..bebegin bir yerde toplanmaya başlaması,eğer rutin araliklardaysa eğer sancinin başlaması ve tabii doğumun da başlamasına işarettir,Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah...
BurhanRabiaetin Bernaaa Allah razı olsun cnm inşallah ılk doğumum uzun sürer acılman dedi ama bılmıyorum ki kahverengi akıntı geldi 3 sefer 2 gunde . azar azar .
BurhanRabiaetin Ne dicemki yatış vermedi ama git eve ne zaman baslıcagı bellı olmaz işk dogum uzun sürer dedi acılman