ebru23 Oglum 23 aylik oldu eskidrn cis dolardi simdi geceden bekliyorum oglene kadar cok az yapmis oluyo eskiden bir saat fazla beklese citcitlisi bile cis olurdu 1 hafta oldu ama suyu boll icer su hastasi bi cocuk ferro senol iciyoruz acaba o mu sebep?
mervetari4 ebru23 Canm benm oğlumda 21 aylk olmak üzere cok su içer ama geceleri fazla dolmuyor bezi ama çok terliyor terlemekle atıyordur büyük ihtimal
Misto ebru23 sanırım ciş tutma refleksi gelişiyor canım eger süphelendigin bi idrar yolu enfeksiyonu vs yoksa hersey yolundaysa dediğim gibi olabilir baharda basla derim tuvalet egitimine
Zeynepelf ebru23 benimde kızım var temmuzda 3 yaşında olcak. 28 aylıkken bıraktırdım ama erken bırakmadığıma cok pişmanım hamilelikte cidden zor oldu.😐
ebru23 Misto yani yaparken bi aci sanci yok oyle daha yeni zaten idrar ve lan vermistik kansizlik var diye bisey cikmamisti 4 martta verdik bugun dustan sonra daha iyi yapmisti belkide dedigindir