Bana 38 de bakariz dedi. 36 da kanama olunca mecbur baktilar 1 parmak ucu aciklik varmis catinda cok musait dedi. Bidaha bakarlarmiki dogum anina kadar onu bilemedim. nst de sanci cikmis. Serum filan verdiler 1 gece kaldim hastanede. Her ihtimale karsida igne oldum eve geldim.