ozklcayse 24 haftalık gebeyim. Gögüs ucum aşırı derecede kaşınıyor ve kahverengi kısmı pul pul dökülüyor. Daha önce bu durumu yaşayan var mı. Ne gibi önerileriniz var. İyi gelen ürünler kremler vs
Canankalp ozklcayse benim de aynıları başıma geldi evde olan nemlendirici kremlerden veya bitkisel yağlardan sürdüm zamanla geçti kaşıdıkça daha çok kaşınıyor ellememeye çalış canım
Hafise ozklcayse ben de de göbekte oluyo saglık ocagındaki doktorum da hemşiremde karnına sür ama memelere cok sürme erken dogum riskini arttırıyo tetikliyo dedi😁 bıraktım sürmeyi sizde ellemeyin Allah korusun
Mlsa2530 ozklcayse geçmiş olsun sürekli nemli tutmaya çalışın hindistan cevizi yağı sürüyorum günde iki defa bi de göbeğimi nemlendirirken de göğüslere de sürüyorum, nemli kalıyor yoksa sanırım herkeste aynı durum oluşuyor.
Canankalp ozklcayse evet ben Fransa da yaşıyorum bana doktorum göyüslerini ellememeye çalış doğumun habercisi olabilir demişti çok ellemek hızlandırıyormuş hormonsal bir durum sanırım veya doğal bir süreç bilemiyorum
Hafise ozklcayse valla bilmiyorum öyle dediler vardır bir bildikleri diye kullanmıyom meme de krem yag vs
Kader-fatih Benimde göğüslerim sürekli kaşınır ve kurdurdu soyulmaya başlardı Bepantol ün kaşıntı kremini kullanıyorum gayet iyi geldi