Yaren_06 38+4 arkadaşım şuan yanımda sanicisi var kasıklarından sürekli sancı giriyor ama çocuğunda hareket ediyor yalnız rahminin tam oralarında sancıları varmış sizce bu neye işaret
Defnerabia Yaren_06 Aratzeynep kızlae doktorunuza yazsanıza belkı doğum baslamıstır burdan aldıgınız bılgılerle emın olamazsınız hıcbırseye
Aratzeynep Defnerabia hani belki yalancı sancıdır yani o yüzden bekleyip sorayım dedim zaten sıklaşırsa hastaneye giderim direkt
_glc1991 Defnerabia bişey sorucam devlete gidenler böyle durumlarda ne yapabilir devlette numara falan vermiyor doktor?
asli57771 Yaren_06 biraz takip edin sancının dakikaları düşüp şiddeti iyice artarsa hastaneye gidin canım
_glc1991 Defnerabia teşekkür ederim özele gidiyordumda doktorum başka şehire gitti biraktım orayı şimdi devlet hastanesine başladım bilmiyordum
Ozglll Sıcak bir duş alsın yalancıysa gecer doğum sancısına dayanamaz öyle bı agrı degıl cunku sancı varken dayanamazsınkesınlıkle gıdıncede hıc bısey yokmuş gıbı olursunsureklı devam eden bı agrıdegıl