37+5 Ayakta sabit kaldığımda ve uyku esnasında bel ağrısı oluyor, onun haricinde kasık, popo ağrısı, el kol uyusmasi, düzenli siddetli bacak kramplari (uzun süre gecmiyor), en cok zorlayan da göğüs kafesimin altina bisey batıyor gibi nefesimi kesiyor ve resmen kemik batıyor gibi canım cok yaniyor, boyun agrisida neyin nesi iki uc haftadir da o başladı 😂 bu soylediklerim gec siddetleniyor gündüz duruma göre değişiyor 🙈