momy_95 İki de bir çarpıntım tutuyor sanki , nefes alamıyorum derin nefes almaya çalışıyorum mecbur napabilirim tavsiyesi olan var mı?
Buketkucuk momy_95 benimde bazen nabzım hızlanıyor çarpıntım olabiliyor ama çok nadir. Tansiyonunuz normalse sorun yoktur ama değilse doktorunuza danışın
umyahsn1010 momy_95 bnmde oluyor yaaa bende 28+5 oldum bugün bir haftadır var. İki gündür daha ağır hissediyorum. Bazen nefesimi hiçç kontrol edemiyorum strese sokuyor bu durum beni. Bi tavsiyesi olan varsa bende beklim burda
hatice_Akyalcin momy_95 canım benim tansiyonum yükseldiği zaman carpintim oluyor ve ayreten çok terlemeye başlıyorum birde enseme ağrı giriyor ilk gebeliğimde yaşamadım ama bunda tansiyon sıkıntım var
berilkus Ben de doktora hep yarım yarım nefes alıyorum, nefesim yetmiyor dedim. Bu haftalardan itibaren ciğer tam kapasite şişemiyormuş, ondan oluyor dedi. Bir de tansiyon yükselmesi vs olur dedi.